fbpx

Βλαστάρη Ανδριανή

Η Ανδριανή Βλαστάρη σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, λαμβάνοντας Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος. Είναι επίσης απόφοιτη της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού «Νίκη Κονταξάκη», κατέχοντας τίτλο χορεύτριας και δασκάλας μπαλέτου και σύγχρονου χορού από το 2019. Στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην ψυχολογία, διετέλεσε ερευνητική εργασία με θέμα την Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), ενώ ταυτόχρονα ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο 2ο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γ' Αθήνας (ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ), καθώς επίσης συμμετείχε σε πρόγραμμα τρίμηνης Πρακτικής Erasmus+ στο Κέντρο Προσωποκεντρικής Ψυχοθεραπείας: Person Center στην Τσεχία το 2022. Κατά το 2019-2020 είχε εργαστεί εθελοντικά με την ειδικότητα Ψυχολόγου - Δασκάλας χορού συντονίζοντας ομάδες στο κέντρο Ημέρας «ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ», το οποίο αποτελεί φορέα ψυχοκοινωνικής στήριξης και καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού σε ωφελούμενους με ψυχιατρική νόσο. Ακόμα, το 2023 εργάστηκε εθελοντικά με την ειδικότητα του Ψυχολόγου στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αγίων Αναργύρων, συμμετέχοντας σε βιωματικές συναντήσεις σε σχολεία για την καταπολέμηση της βίας. Έχει παρακολουθήσει ετήσια επιμορφωτικά σεμινάρια Ψυχολογίας με θέμα την «Σχολική Ψυχολογία» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και «Ειδική Αγωγή - Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Αντιμετώπιση με την Πολυαισθητηριακή Μέθοδο » στο κέντρο Επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στη νευροψυχολογική δοκιμασία WISC-V, καθώς και στο ψυχομετρικό εργαλείο «Παιδικό Ιχνογράφημα», όπως επίσης έχει παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια Ομαδικής Σωματικής Ψυχοθεραπείας, Μουσικοκινητικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής και Mindfulness. Τέλος, από τον Μάιο του 2023 εργάζεται ως Ψυχολόγος ατομικών και ομαδικών συνεδρίων με παιδιά και εφήβους, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου με τίτλο: «Εφαρμοσμένη Αναπτυξιακή Ψυχολογία».

Μουρούτσου Αμαλία

Την χρονική περίοδο 2015-2019 αποφοίτησε στο προπτυχιακό πρόγραμμα Ψυχολογίας (BSc) στο Μητροπολιτικό κολλέγιο Αθηνών, όπου την κέρδισαν τα μαθήματα της βιολογικής και Γνωστικής Ψυχολογίας και στατιστικής. Με έναυσμα των συγκεκριμένων μαθημάτων αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Νευροψυχολογία, όπου αποφοίτησε στο διετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Κλινικής και Γνωσιακής Νευροψυχολογίας στο Επιστημονικό Κολλέγιο Αθηνών. Κατά την πρακτική της άσκηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ιδιωτικό γραφείο της καθηγήτριας της και στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, στο νευρολογικό τμήμα, εκπαιδεύτηκε σε ποικίλες νευροψυχολογικές δοκιμασίες (WISC, WAIS, RAVLT, TMT, MOCΑ, ACE, MMSE, κ.α), όπου και πιστοποιήθηκε από την Novo Nordisk. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε στην ηλικιακή ομάδα των 55 και άνω, τόσο για την αξιολόγηση των νοητικών τους λειτουργιών, όσο και για την αποκατάσταση αυτών. Ομοίως, οι ασθενείς με Πολλαπλή Σκλήρυνση ήταν και είναι μια ομάδα η οποία την ενδιαφέρει, έχοντας ως αποτέλεσμα η διπλωματική της εργασία να επικεντρώνεται σε αυτούς. Όσον αφορά, την ενασχόλησή της με τις ηλικίες 5-17 ετών, τόσο στο προπτυχιακό, όσο και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρακολούθησε πληθώρα μαθημάτων, σχετιζόμενων των Νευροαναπτυξιακών Διαταραχών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και ΔΕΠ-Υ. Επιπλέον, παρακολούθησε και εκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση και στην αποκατάσταση των Αναπτυξιακών και Μαθησιακών Δυσκολιών και Διαταραχών. Η επαγγελματική της πορεία αφορά τις υπηρεσίες της ως ψυχολόγος αναλαμβάνοντας ατομικές και ομαδικές θεραπείες (κοινωνικές δεξιότητες) σε πρότυπα κέντρα αποκατάστασης, καθώς και υπηρεσίες ως νευροψυχολόγος χορηγώντας ποικίλα ψυχομετρικά εργαλεία για τη διάγνωση νευροαναπτυξιακών και νευρολογικών διαταραχών. Τέλος, τα σεμινάρια και τα συνέδρια που έχει παρακολουθήσει εστιάζουν στην εκπαίδευση και την αποκατάσταση των μαθησιακών διαταραχών, τη διάγνωση, άλλα και τη διαχείριση των νευροαναπτυξιακών παιδιών & εφήβων.

Παπαδημητρίου Παρασκευή

Η Παρασκευή Παπαδημητρίου είναι εξειδικευμένη Εργοθεραπεύτρια με ακαδημαϊκή και επαγγελματική πείρα στον τομέα της ψυχικής υγείας και της νευροαποκατάστασης. Αποφοίτησε από το Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το 2020, ενώ κατέχει και μεταπτυχιακό δίπλωμα στη "Νευροαποκατάσταση" από το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, την κατασκευή ναρθήκων και ορθώσεων, καθώς και στην αξιολόγηση παιδιών, η κ. Παπαδημητρίου έχει παρακολουθήσει επιπλέον σεμινάρια εκπαίδευσης που επικεντρώνονται στην αποκατάσταση νευρολογικών παθήσεων. Με επαγγελματική εμπειρία τριών ετών σε κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης ενηλίκων ασθενών, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2023 ως εργοθεραπεύτρια σε κέντρο ειδικών θεραπειών παιδιών. Η κ. Παπαδημητρίου ξεκίνησε επαγγελματική συνεργασία στο ΚΕΘΕΣΥ από τον Ιανουάριο του 2024, ενώ στα πλαίσια των ακαδημαϊκών της υποχρεώσεων παρακολούθησε κλινικές ασκήσεις σε διάφορα ιατρικά κέντρα, συμπεριλαμβανομένου του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, του Ασκληπιείου Νοσοκομείου Βούλας και του Παραρτήματος Αποθεραπείας και Αποκατάστασης παιδιών με αναπηρία. Ενεργή συμμετοχή της στον ακαδημαϊκό χώρο αποτελεί τη συμμετοχή της στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αποκατάστασης του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Εργασίας τον Νοέμβριο του 2023, όπου παρουσίασε εργασία με θέμα "The effect of a structured rehabilitation program in post COVID19, post critically ill patients". Επιπρόσθετα, υπήρξε εισηγήτρια στην εκπαιδευτική ημερίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με θέμα "Η εργοθεραπευτική πρακτική στο κέντρο αποκατάστασης".

Παπαδοπούλου Χριστίνα

Η Χριστίνα Παπαδοπούλου αποφοίτησε το 2019 από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, έχοντας στην κατοχή της Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος. Επιπλέον, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει για εκείνη η Θετική Ψυχολογία και συγκεκριμένα η έννοια της ψυχολογικής ευεξίας του ανθρώπου, την οδήγησε στην εκπόνηση πτυχιακής εργασίας με σκοπό τη διερεύνηση του νοήματος και της ικανοποίησης που λαμβάνουν οι άνθρωποι από τη ζωή τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΚΑΤ», όπου εκπαιδεύτηκε στις βασικές αρχές της Γνωσιακής-Συμπεριφοριστικής, αλλά και της Συστημικής Ψυχοθεραπείας. Συμμετείχε σε διεπιστημονικές ομάδες ψυχολογικής στήριξης των ασθενών και έμαθε να διαχειρίζεται τυχόν κρίσεις και ψυχολογικές εξάρσεις. Παράλληλα, παρακολούθησε το ετήσιο πρόγραμμα «Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη» στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακόμα, έχει παρακολουθήσει ένα πλήθος σεμιναρίων που αφορούν τη διαχείριση του άγχους, τις κρίσεις πανικού, τις φοβίες, αλλά και την αντιμετώπιση της απώλειας. Τέλος, είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του διετούς Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & την Υγεία» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της, διετέλεσε 1500 ώρες πρακτικής άσκησης, οι οποίες μοιράστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός», όπου ασχολήθηκε με ψυχιατρικό πληθυσμό, ψυχιατρικές διαταραχές και ομάδες αποκατάστασης, καθώς επίσης και με τη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (WISC, WAIS, MMSE) και στο ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ., όπου εκπαιδεύτηκε σε θεραπευτικές παρεμβάσεις και σε στρατηγικές αντιμετώπισης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές και συναισθηματικές δυσκολίες. Έκτοτε, συνεχίζει την επαγγελματική της συνεργασία με το ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ. ως Ψυχολόγος παιδιών και εφήβων τόσο σε ατομικές όσο και σε ομαδικές συνεδρίες.

Σδρέγα Κωνσταντίνα

Η Σδρέγα Κωνσταντίνα είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του Queen Margaret University, πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν τον τραυλισμό, τις φωνολογικόαρθρωτικες διαταραχές, τη στοματοπροσωπικη ενδυνάμωση, το φάσμα του αυτισμού, την δυσπραξία, την ειδική γλωσσική διαταραχή κ.ά. Με πιστοποίηση επιμόρφωσης πάνω στην «Ειδική Αγωγή και Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον», από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, είναι σε θέση να εντοπίσει και να βοηθήσει στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Επίσης έχει ειδικευθεί στην μέθοδο TEACCH, δομημένη εκπαίδευση με οπτικοποιημένο πρόγραμμα που βοηθά ιδιαίτερα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού ή έχουν Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Πέραν της εμπειρίας που έχει σε αρκετά παιδαγωγικά κέντρα αποκατάστασης , έχει δουλέψει και σε σχολικά πλαίσια ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, καθώς έχει παρακολουθήσει και αντίστοιχα σεμινάρια. Η ενασχόληση και με αυτό τον τομέα έχει αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα στην ικανότητα της να διατηρεί παράλληλα επικοινωνία και συνεργασία με τους γονείς για την επίτευξη κοινών στόχων, κάτι που είναι απαραίτητο στις ατομικές συνεδρίες για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα του παιδιού. Το πιο σημαντικό εργαλείο που έχει στην «βαλίτσα» της είναι η αγάπη της για τα παιδιά και η όρεξη της να κάνει ένα μάθημα να φαίνεται παιχνίδι.

Σπανού Αναστασία

Η Αναστασία Σπανού είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας με ειδίκευση την Ψυχολογία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον, συνέχισε τις σπουδές πάνω στη ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Αγγλίας East of London. Διαθέτει δίπλωμα «Forensic and Investigative Psychology» και ολοκληρώνει φέτος και το αντίστοιχο μεταπτυχιακό «Forensic Psychology». Έχει διατελέσει μετεκπαιδεύσεις στον κλάδο ειδικής αγωγής, ψυχολογίας και κλινικής ψυχοπαθολογίας. Ασχολήθηκε με παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές βελτιώνοντας βασικές συναισθηματικές, συμπεριφορικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες μέσω των εξείς ψυχομετρικών διαγνωστικών εργαλείων: 1. TEACCH, 2. ABA, 3. PECS, 4. ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ (διάγνωση δυσκολιών μάθησης), 5. Παιδικό Ιχνογράφημα (προσεγγίσεις, αξιολόγηση, ερμηνεία & διαχείριση) 6. Κώδικας γραφής Braille Έχει πιστοποιηθεί ως ψυχοθεραπεύτρια Cognitive Analytic Therapist από την C.A.T-ΠΕΓΑΨ-Πανελλήνια Εταιρεία Γνωστικής Αναλυτικής Ψυχοθεραπεία όπου είναι και μέλος. Ασχολείται με δημοσίευση, συγγραφή, έρευνα και είναι επίσης μέλος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Ε.Α), Κέντρου Μελέτης Εγκλήματος (Κ.Ε.Μ.Ε.) και της Ελληνικής Εταιρείας Εγκληματολογίας (HAC). Συμμετέχει ενεργά σε σεμινάρια και συνέδρια ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας, ώστε να αποκτά ολοένα και πιο ολοκληρωμένη γνώση του κλάδου, καθώς πιστεύει πως το επάγγελμα του ψυχολόγου-ψυχοθεραπευτή είναι δια βίου επιμορφωτικό και εξελισσόμενο. Παράλληλα, είναι εκπαιδευόμενη συνθετική ψυχοθεραπεύτρια και Κοινωνική Λειτουργός (Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Εκπαίδευσης & Κοινωνικής εργασίας). Κατά τη διάρκεια του πρώτου της πτυχίου εκπόνησε την πρακτική της άσκηση στην οργάνωση κοινωνικής υποστήριξης νέων «Άρσις», διευκολύνοντας την κοινωνική ένταξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Εργάστηκε στο νοσοκομείο ΙΑΣΩ, αλλά και σε άλλες δομές και κέντρα ψυχικής υγείας, παρέχοντας ψυχολογική & συμβουλευτική εκτίμηση, υποστήριξη και αξιολόγηση. Παρείχε υπηρεσίες εθελοντικής εργασίας στο ΣΟΨΥ Πατρών (2021-2022) αλλά και: • Στο χαμόγελο του παιδιού, • Στη διαδικτυακή πλατφόρμα ψυχολογικής υποστήριξης «μίλα μου», • Στην κοινωνική υπηρεσία του ψυχιατρικού τμήματος του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» που βρίσκομαι και έως τώρα. Παρέχει συνεδρίες σε θέματα διαχείρισης διάθεσης, αγχωδών διαταραχών, αυτοκτονικού ιδεασμού, διαταραχές προσωπικότητας, καθώς και συμβουλευτική γονέων και ζεύγους. Μέσα από την εκπαίδευση, την εποπτεία και την προσωπική θεραπεία πιστεύει πως η ψυχοθεραπεία είναι ένα θεραπευτικό ταξίδι με βασικό κλειδί την εδραίωση μιας καλής και λειτουργικής θεραπευτικής σχέσης, ώστε να φτάσει ο καθένας στον προορισμό που εκείνος θα επιλέξει. Η αναγνώριση, η αποδοχή και η αλλαγή θα έρθουν αν το άτομο εστιάσει στον ίδιο του τον εαυτό, αφαιρέσει προσωπεία και αναδιαμορφώσει στάσεις. Στόχος της είναι να βοηθήσει άτομα εξατομικευμένα ώστε να κατανοήσουν τα προβλήματα τους και να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες επίλυσης, διαχείρισης και αντιμετώπισης των δυσκολιών τους.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.