Βλαστάρη Ανδριανή
Η Ανδριανή Βλαστάρη σπούδασε Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, λαμβάνοντας Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος. Είναι επίσης απόφοιτη της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού «Νίκη Κονταξάκη», κατέχοντας τίτλο χορεύτριας και δασκάλας μπαλέτου και σύγχρονου χορού από το 2019. Στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην ψυχολογία, διετέλεσε ερευνητική εργασία με θέμα την Διαταραχή Ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), ενώ ταυτόχρονα ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο 2ο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γ' Αθήνας (ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ), καθώς επίσης συμμετείχε σε πρόγραμμα τρίμηνης Πρακτικής Erasmus+ στο Κέντρο Προσωποκεντρικής Ψυχοθεραπείας: Person Center στην Τσεχία το 2022. Κατά το 2019-2020 είχε εργαστεί εθελοντικά με την ειδικότητα Ψυχολόγου - Δασκάλας χορού συντονίζοντας ομάδες στο κέντρο Ημέρας «ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ», το οποίο αποτελεί φορέα ψυχοκοινωνικής στήριξης και καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού σε ωφελούμενους με ψυχιατρική νόσο. Ακόμα, το 2023 εργάστηκε εθελοντικά με την ειδικότητα του Ψυχολόγου στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αγίων Αναργύρων, συμμετέχοντας σε βιωματικές συναντήσεις σε σχολεία για την καταπολέμηση της βίας. Έχει παρακολουθήσει ετήσια επιμορφωτικά σεμινάρια Ψυχολογίας με θέμα την «Σχολική Ψυχολογία» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και «Ειδική Αγωγή - Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Αντιμετώπιση με την Πολυαισθητηριακή Μέθοδο» στο κέντρο Επιμόρφωσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακόμη, έχει εκπαιδευτεί στη νευροψυχολογική δοκιμασία WISC-V, καθώς και στο ψυχομετρικό εργαλείο «Παιδικό Ιχνογράφημα», όπως επίσης έχει παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια πρότυπης 30λεπτης παιδιατρικής-διαγνωστικής συνέντευξης κατά DSM-5, Ομαδικής Σωματικής Ψυχοθεραπείας, Μουσικοκινητικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής και Mindfulness. Τέλος, από τον Μάιο του 2023 εργάζεται ως Ψυχολόγος ατομικών και ομαδικών συνεδρίων με παιδιά και εφήβους, ενώ ταυτόχρονα εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας - Κε.Σ.Με.Θ Αθήνας.
Μουρούτσου Αμαλία
Την χρονική περίοδο 2015-2019 αποφοίτησε στο προπτυχιακό πρόγραμμα Ψυχολογίας (BSc) στο Μητροπολιτικό κολλέγιο Αθηνών, όπου την κέρδισαν τα μαθήματα της βιολογικής και Γνωστικής Ψυχολογίας και στατιστικής. Με έναυσμα των συγκεκριμένων μαθημάτων αποφάσισε να ασχοληθεί με τη Νευροψυχολογία, όπου αποφοίτησε στο διετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Κλινικής και Γνωσιακής Νευροψυχολογίας στο Επιστημονικό Κολλέγιο Αθηνών. Κατά την πρακτική της άσκηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ιδιωτικό γραφείο της καθηγήτριας της και στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, στο νευρολογικό τμήμα, εκπαιδεύτηκε σε ποικίλες νευροψυχολογικές δοκιμασίες (WISC, WAIS, RAVLT, TMT, MOCΑ, ACE, MMSE, κ.α), όπου και πιστοποιήθηκε από την Novo Nordisk. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε στην ηλικιακή ομάδα των 55 και άνω, τόσο για την αξιολόγηση των νοητικών τους λειτουργιών, όσο και για την αποκατάσταση αυτών. Ομοίως, οι ασθενείς με Πολλαπλή Σκλήρυνση ήταν και είναι μια ομάδα η οποία την ενδιαφέρει, έχοντας ως αποτέλεσμα η διπλωματική της εργασία να επικεντρώνεται σε αυτούς. Όσον αφορά, την ενασχόλησή της με τις ηλικίες 5-17 ετών, τόσο στο προπτυχιακό, όσο και στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα παρακολούθησε πληθώρα μαθημάτων, σχετιζόμενων των Νευροαναπτυξιακών Διαταραχών, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος και ΔΕΠ-Υ. Επιπλέον, παρακολούθησε και εκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση και στην αποκατάσταση των Αναπτυξιακών και Μαθησιακών Δυσκολιών και Διαταραχών. Η επαγγελματική της πορεία αφορά τις υπηρεσίες της ως ψυχολόγος αναλαμβάνοντας ατομικές και ομαδικές θεραπείες (κοινωνικές δεξιότητες) σε πρότυπα κέντρα αποκατάστασης, καθώς και υπηρεσίες ως νευροψυχολόγος χορηγώντας ποικίλα ψυχομετρικά εργαλεία για τη διάγνωση νευροαναπτυξιακών και νευρολογικών διαταραχών. Τέλος, τα σεμινάρια και τα συνέδρια που έχει παρακολουθήσει εστιάζουν στην εκπαίδευση και την αποκατάσταση των μαθησιακών διαταραχών, τη διάγνωση, άλλα και τη διαχείριση των νευροαναπτυξιακών παιδιών & εφήβων.
Λαδά Μίρκα
Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Α.ΤΕΙ Αθηνών. Το πρώτο της μεταπτυχιακό έχει τίτλο ‘’Γνωστική & Κινητική Ανάπτυξη’’ με ειδίκευση στα κινητικά ορόσημα της ανάπτυξης από βρέφος μέχρι την ενηλικίωση και είναι Διατμηματικό του τμήματος Προσχολικής Αγωγής της Δυτικής Μακεδονίας και των ΤΕΦΑΑ του Α.Π.Θ. Το δεύτερο μεταπτυχιακό της έχει τίτλο Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών μονάδων στο Τμήμα Παιδαγωγικών Προσχολικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιου Αιγαίου και συνεχίζει το έργο της ως υποψήφια Διδάκτωρ στο τμήμα . Επαγγελματικά, εργάστηκε στο κέντρο κοινωνικής και προληπτικής ιατρικής για έξι χρόνια στα πλαίσια της ψυχοκοινοτικής αποκατάστασης και συνεχίζει να εργάζεται με παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές σε ιδιωτικά κέντρα αλλά και σε ΣΜΕΑΕ δομές με παιδιά και εφήβους . Έχει συμμετάσχει σε παρουσιάσεις poster τόσο σε Ελληνικά όσο και σε Ευρωπαϊκά συνέδρια Εργοθεραπείας με τελευταία επιστημονική δημοσίευση στο περιοδικό της Προσχολικής και Σχολικής Εκπαίδευσης με θέμα : αποδομώντας πέντε διαδεδομένους μύθους για τη χαρισματικότητα και τους χαρισματικούς μαθητές . Επίσης, υπήρξε μέλος οργανωτικής επιτροπής της ομάδας συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης του ΣΕΕ, στην οποία είναι και ενεργό μέλος. Από το 2015 μέχρι και σήμερα διδάσκει ως καθηγήτρια Εργοθεραπείας στο AMC της Αθήνας και τα τελευταία τέσσερα χρόνια υπηρετεί από τη θέση της υπεύθυνης τομέα του τμήματος Εργοθεραπείας.
Παπαδοπούλου Χριστίνα
Η Χριστίνα Παπαδοπούλου αποφοίτησε το 2019 από το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, έχοντας στην κατοχή της Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος. Επιπλέον, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει για εκείνη η Θετική Ψυχολογία και συγκεκριμένα η έννοια της ψυχολογικής ευεξίας του ανθρώπου, την οδήγησε στην εκπόνηση πτυχιακής εργασίας με σκοπό τη διερεύνηση του νοήματος και της ικανοποίησης που λαμβάνουν οι άνθρωποι από τη ζωή τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής «ΚΑΤ», όπου εκπαιδεύτηκε στις βασικές αρχές της Γνωσιακής-Συμπεριφοριστικής, αλλά και της Συστημικής Ψυχοθεραπείας. Συμμετείχε σε διεπιστημονικές ομάδες ψυχολογικής στήριξης των ασθενών και έμαθε να διαχειρίζεται τυχόν κρίσεις και ψυχολογικές εξάρσεις. Παράλληλα, παρακολούθησε το ετήσιο πρόγραμμα «Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη» στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ακόμα, έχει παρακολουθήσει ένα πλήθος σεμιναρίων που αφορούν τη διαχείριση του άγχους, τις κρίσεις πανικού, τις φοβίες, αλλά και την αντιμετώπιση της απώλειας. Τέλος, είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του διετούς Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & την Υγεία» στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της, διετέλεσε 1500 ώρες πρακτικής άσκησης, οι οποίες μοιράστηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός», όπου ασχολήθηκε με ψυχιατρικό πληθυσμό, ψυχιατρικές διαταραχές και ομάδες αποκατάστασης, καθώς επίσης και με τη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (WISC, WAIS, MMSE) και στο ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ., όπου εκπαιδεύτηκε σε θεραπευτικές παρεμβάσεις και σε στρατηγικές αντιμετώπισης παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές και συναισθηματικές δυσκολίες. Έκτοτε, συνεχίζει την επαγγελματική της συνεργασία με το ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ. ως Ψυχολόγος παιδιών και εφήβων τόσο σε ατομικές όσο και σε ομαδικές συνεδρίες, ενώ ταυτόχρονα εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας - Κε.Σ.Με.Θ Αθήνας.
Μπαλτζή Έλενα
Η Μπαλτζή Ελένη είναι βοηθός βρεφονηπιοκόμου και απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας στο Τ.Ε.Ι Καλαμάτας από το 2022. Έχει ασχοληθεί στην πορεία της καριέρας της με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, δυσπραξία, ειδική γλωσσική διαταραχή, αρθρωτικές- φωνολογικές διαταραχές κ.α. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στον αυτισμό, τα νευρολογικά σύνδρομα, παιδαγωγικά κ.α. Πέραν από την εμπειρία της σε παιδαγωγικά κέντρα αποκατάστασης, έχει εργασθεί ως αναπληρώτρια βοηθητικού προσωπικού σε δημόσιο σχολείο και ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Στόχος της στις ατομικές συνεδρίες της είναι η καλή σχέση και η συνεργασία μεταξύ γονέα και θεραπευτή για το καλύτερο αποτέλεσμα του παιδιού και την επίτευξη των στόχων.
Σπανού Αναστασία
Η Αναστασία Σπανού είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας με ειδίκευση την Ψυχολογία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον, συνέχισε τις σπουδές πάνω στη ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο της Αγγλίας East of London. Διαθέτει δίπλωμα «Forensic and Investigative Psychology» και το αντίστοιχο μεταπτυχιακό «Forensic Psychology». Έχει διατελέσει μετεκπαιδεύσεις στον κλάδο ειδικής αγωγής, ψυχολογίας και κλινικής ψυχοπαθολογίας. Ασχολήθηκε με παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές βελτιώνοντας βασικές συναισθηματικές, συμπεριφορικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες μέσω των εξείς ψυχομετρικών διαγνωστικών εργαλείων: 1. TEACCH, 2. ABA, 3. PECS, 4. ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ (διάγνωση δυσκολιών μάθησης), 5. Παιδικό Ιχνογράφημα (προσεγγίσεις, αξιολόγηση, ερμηνεία & διαχείριση) 6. Κώδικας γραφής Braille Έχει πιστοποιηθεί ως ψυχοθεραπεύτρια Cognitive Analytic Therapist από την C.A.T-ΠΕΓΑΨ-Πανελλήνια Εταιρεία Γνωστικής Αναλυτικής Ψυχοθεραπεία όπου είναι και μέλος. Ασχολείται με δημοσίευση, συγγραφή, έρευνα και είναι επίσης μέλος του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Ε.Α), Κέντρου Μελέτης Εγκλήματος (Κ.Ε.Μ.Ε.) και της Ελληνικής Εταιρείας Εγκληματολογίας (HAC). Συμμετέχει ενεργά σε σεμινάρια και συνέδρια ψυχολογίας και ψυχοθεραπείας, ώστε να αποκτά ολοένα και πιο ολοκληρωμένη γνώση του κλάδου, καθώς πιστεύει πως το επάγγελμα του ψυχολόγου-ψυχοθεραπευτή είναι δια βίου επιμορφωτικό και εξελισσόμενο. Παράλληλα, είναι Συνθετική Ψυχοθεραπεύτρια και Κοινωνική Λειτουργός (Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Εκπαίδευσης & Κοινωνικής εργασίας). Κατά τη διάρκεια του πρώτου της πτυχίου εκπόνησε την πρακτική της άσκηση στην οργάνωση κοινωνικής υποστήριξης νέων «Άρσις», διευκολύνοντας την κοινωνική ένταξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Εργάστηκε στο νοσοκομείο ΙΑΣΩ, αλλά και σε άλλες δομές και κέντρα ψυχικής υγείας, παρέχοντας ψυχολογική & συμβουλευτική εκτίμηση, υποστήριξη και αξιολόγηση. Παρείχε υπηρεσίες εθελοντικής εργασίας στο ΣΟΨΥ Πατρών (2021-2022) αλλά και: • Στο χαμόγελο του παιδιού, • Στη διαδικτυακή πλατφόρμα ψυχολογικής υποστήριξης «μίλα μου», • Στην κοινωνική υπηρεσία του ψυχιατρικού τμήματος του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» που βρίσκομαι και έως τώρα. Παρέχει συνεδρίες σε θέματα διαχείρισης διάθεσης, αγχωδών διαταραχών, αυτοκτονικού ιδεασμού, διαταραχές προσωπικότητας, καθώς και συμβουλευτική γονέων και ζεύγους. Μέσα από την εκπαίδευση, την εποπτεία και την προσωπική θεραπεία πιστεύει πως η ψυχοθεραπεία είναι ένα θεραπευτικό ταξίδι με βασικό κλειδί την εδραίωση μιας καλής και λειτουργικής θεραπευτικής σχέσης, ώστε να φτάσει ο καθένας στον προορισμό που εκείνος θα επιλέξει. Η αναγνώριση, η αποδοχή και η αλλαγή θα έρθουν αν το άτομο εστιάσει στον ίδιο του τον εαυτό, αφαιρέσει προσωπεία και αναδιαμορφώσει στάσεις. Στόχος της είναι να βοηθήσει άτομα εξατομικευμένα ώστε να κατανοήσουν τα προβλήματα τους και να αναπτύξουν δεξιότητες και ικανότητες επίλυσης, διαχείρισης και αντιμετώπισης των δυσκολιών τους.